Skybasert journalsystem
for mer effektive helsetjenester

Ad Curis sikrer god arbeidsflyt og bedre bruk av ressurser. Løsningen frigjør verdifull tid til oppfølging og behandling.

girl in wheelchair smiling

For dine behov - hele veien!

Ad Curis er spesielt tilpasset virksomheter innenfor rehabilitering, TSB, psykisk helse, bo og omsorg, barnevern samt kommunale forebyggende tjenester.

Rehabilitering

Løsning som støtter hele rehabiliteringsforløpet med fokus effektive arbeidsprosesser, digital samhandling og brukermedvirkning.

Støtter alle omsorgsnivåer

Smart planlegging av ressurser

Optimalisere drift

Ad Curis for rehab

TSB

Systemstøtte for målrettet oppfølging av pasient - bidrar til økt kvalitet i behandlingen. Fokus på effektive arbeidsprosesser og brukermedvirkning. 

Sikkerhet og personvern

Effektiv rapportering

Beleggsoversikt

Ad Curis for TSB

Stiftelser og konsern

Fleksibel skyløsning  tilpasset for komplekse virksomheter med unike behov. En leverandør og færre løsninger, reduserer kompleksiteten betraktelig.

Forutsigbare kostnader

En leverandør

Tett samarbeid

Ad Curis for konsern

Effektiv arbeidsflyt. Økt samhandling. Bedre arbeidshverdag.

Ad Curis bidrar til god arbeidsflyt, økt pasientmedvirkning og bedre arbeidshverdag for dine medarbeidere. Rett informasjon på rett sted til rett tid - gir økt kvalitet og effektivitet.

Effektiv arbeidsflyt

Ad Curis er helintegrert med sikker digital samhandling, som støtter arbeidet for behandler, pasient og støtteapparat gjennom hele behandlingsforløpet. Løsningen gjenbruker all data i en strukturert journal.

Brukervennlig   

Helhetsløsning med én innlogging

Reduserer behovet for dobbel-dokumentasjon

Økt pasientmedvirkning

Tid som tidligere ble brukt på administrasjon frigjøres når pasienten kan ta større ansvar og være mer aktiv i eget behandlingsforløp. Med hjelp av digital kommunikasjon kan pasienten sende inn informasjon og besvare spørsmål i forkant, underveis og i etterkant av behandling, som går direkte inn i journalen, helt sømløst.

Pasienten bidrar aktivt i eget behandlingsforløp

Økt tilgjengelighet

Forenkler mange prosesser som før krevde fysiske møter

Bedre arbeidshverdag

Behandler får komplett oversikt med alle nødvendige og relevante data – uten å hoppe inn og ut av systemer for å hente informasjon. Større grad av automatiserte rutineoppgaver, reduserer stress og frustrasjon blant medarbeidere, som får mer tid til pasientbehandling.

Mer automatiserte rutineoppgaver

Enkelt å samarbeide på tvers av faggrupper og holde oversikt

Optimalisert ressursbruk og minimalt med tid på unødvendig administrasjon

Smartphone and screen graphic

Digital samhandling

Digital kommunikasjon mellom helsepersonell og pasienter med direkte kobling til journalen. Som behandler betyr det at du logger på én løsning, du får én sømløs arbeidsflyt, og informasjon føres direkte inn i journalen - uten manuell bearbeiding.

Digital tilgjengelighet og automatisering

Sikker chat og meldinger

Deling av skjema og dokumentasjon

Les mer om digital samhandling

Velg funksjonalitet etter behov

Uavhengig av om du jobber innen rehabilitering eller rus, så har Ad Curis funksjonalitet som kan tilpasses deres behov. Våre løsninger inkluderer alltid oppgraderinger, drift og support.

Ta kontakt for tilpasset demo
symbol for journal

Journal

Alle helse- og sosialopplysninger samlet i en strukturert journal bygget på nasjonale standarder.

symbol for administrasjon

Administrasjon

Dekker registreringsbehov for alle omsorgsnivåer (døgn -, dag – og poliklinisk behandling).

symbol for meldinger

Meldinger

Elektronisk meldingsutveksling muliggjør sikker utveksling av pasientinformasjon mellom ulike tjenestenivåer.

symbol for samhandling

Digital samhandling

Løsningen muliggjør kommunikasjon mellom pasient, behandler og pasientens nettverk. Informasjon som innhentes kan gjenbrukes i behandlingsforløpet, i rapportering og til analyser.

symbol for kalender

Aktivitetskalender

Kalender som gir en visuell oversikt over virksomhetens aktiviteter. Effektiv ressursstyring, statistikk og dokumentasjon av driften. Integreres med Office365.

symbol for rapporter

Rapporter

Løsninger som gjør det svært enkelt å produsere og få god oversikt over nøyaktig statistikk og data (søkelister, interne rapporter, NPR og BKM).

Vanlige spørsmål

Hvordan blir sikkerhet ivaretatt?

Som kunde av Ad Curis kan du være helt trygg på at all data håndteres i henhold til Norm for informasjonssikkerhet og personvern i helse- og omsorgssektoren. All data blir lagret i en datahall i Norge. Carasent Norge AS er godkjent tredjepartsleverandør på Norsk Helsenett.

blue_arrow

Hvordan ser prismodellen ut?

Vår prismodell er tilpasset ulike type virksomheter, avhengig av segment og størrelse. Vi tilbyr en modell basert på antall behandlere som skal ha tilgang til løsningen. Du er velkommen til å kontakte oss for mer prisinformasjon.

blue_arrow

Hvordan fungerer supporten i Ad Curis?

Vi tilbyr kostnadsfri support. Vårt mål er at alle skal føle seg trygge ved bruk av produktene våre, og vi prioriterer å være tilgjengelige for spørsmål eller eventuelle problemer. Selvfølgelig tilbyr vi også hjelpedokumenter og manualer for støtte, og kommuniserer aktivt i forbindelse med endringer eller oppdateringer.

blue_arrow

Hvor mye koster oppdateringer?

Ingenting. De oppdateringer som regelmessig gjøres, er inkludert i lisensavgiften. Som bruker og kunde blir du også informert om alle endringer i god tid før hver oppdatering.

blue_arrow

Passer Ad Curis for min virksomhet?

Ad Curis er et digitalt journalsystem for private aktører innen spesialisthelsetjenesten. Vi har kunder med alt fra én til flere hundre brukere. Vårt mål å tilby en løsning som er enkel å bruke og vokse med, hvis ønskelig. For å sikre at vi imøtekommer behovene, har journalsystemet blitt utviklet i nært samarbeid med virksomheter innen rehabilitering, rus og psykisk helse, bo, omsorg og barnevern, samt kommunale forebyggende tjenester.

blue_arrow

Prat med oss

Vi hjelper deg med å finne en løsning som passer for din virksomhet, og svarer på spørsmål som dukker opp underveis

Vi kan hjelpe med små og store spørsmål

Faglig og teknisk support

Selskap med mer enn 20 års erfaring

Peter

Kundekonsulent