Digital oppfølging handler om enkel kommunikasjon og deling av informasjon mellom helsepersonell, pasienter og deres nettverk. Med Ad Curis blir dette sømløst integrert i pasientjournalen, slik at behandlere kan jobbe effektivt i én samlet løsning.
For å møte krav om redusert liggetid og press på ressurser, har Haugland Rehabiliteringssenter innført mer samhandling og digital oppfølging med sine pasienter.
Pasienten får raskere tilgang til informasjon og kan medvirke i eget behandlingsforløp. Behovet for fysiske møter reduseres og gjør oppfølgingen mer fleksibel.
Godt forberedt før behandling
Bedre oversikt med alt på et sted
Økt tilfredshet
Mer effektiv arbeidsflyt, mindre manuelt arbeid og rask tilgang til oppdatert informasjon reduserer unødvendig administrasjon, og gir mer tid til pasientbehandling.
Tidsbesparende prosesser
Reduserer usynlig arbeid
Effektiv oppfølging gjennom hele behandlingsforløpet
Virksomheten kan hente ut informasjon til statistikk og forskning – som gir oversikt på drift og bedre utnyttelse av ressurser.
Økt effektivitet og reduserte kostnader
Informasjon til forskning og kvalitetssikring av tjenester
Imøtekomme fremtidens krav
"Vi ønsket et helhetlig pasientforløp der pasienten er «eier» av rehabiliteringsprosessen. For å muliggjøre dette var det tydelig for oss at vi måtte digitalisere og forbedre samhandling mellom pasient og behandler.”
Reidun Meberg
Daglig leder, Sørlandets rehabiliteringssenter
Vi hjelper deg med å finne en løsning som passer for din virksomhet, og svarer på spørsmål som dukker opp underveis
Vi kan hjelpe med små og store spørsmål
Faglig og teknisk support
Selskap med mer enn 20 års erfaring
Peter
Kundekonsulent