Våre medarbeidere er vår største styrke. Mange av oss har bakgrunn fra helsevesenet, og forstår derfor viktigheten av god arbeidsflyt og helhetlige digitale løsninger.
I en hektisk hverdag med økende offentlige krav og administrasjon, er det nødvendig med digitale løsninger som forenkler arbeidshverdagen for helsepersonell.
Ad Curis sikrer god arbeidsflyt, økt pasientmedvirkning og bedre arbeidshverdag for dine medarbeidere. Rett informasjon på rett sted til rett tid - gir økt kvalitet og effektivitet.
For oss handler kundeforhold om mer enn leveranse av tjenester og systemer. Det handler like mye om å følge opp kundene og være en nær partner – fra oppstart, leveranse og til support.
Vi har fagpersoner med lang erfaring fra helsesektoren, slik at vi kan bidra med den veiledningen du har behov for.
“Vi opplever eksemplarisk støtte på teknisk support, men også fremoverlent faglig oppfølging og veiledning fra erfarne fagkonsulenter.”
Kari Jordal
Spesialrådgiver, Kirkens Bymisjon
Ad Curis er forankret i visjonen om å gjøre arbeid innen helsetjenesten enklere og mer effektivt. Med faglig tyngde og i tett samarbeid med våre kunder – utvikles våre løsninger basert på behovene i helsetjenesten.
Vi er en del av helseteknologi konsernet, Carasent ASA. Felles for selskapene i Carasent er utvikling av tilpassede løsninger som bidrar til mer bærekraftige helsetjenester.
Les mer om Carasent her
Vi søker alltid etter kloke hoder. Skriv til oss eller se ledige stillinger.
Vi hjelper deg med å finne en løsning som passer for din virksomhet, og svarer på spørsmål som dukker opp underveis
Vi kan hjelpe med små og store spørsmål
Faglig og teknisk support
Selskap med mer enn 20 års erfaring
Peter
Kundekonsulent