Optimalisert arbeidsflyt for helsepersonell slik at samhandling med pasient og andre behandlere blir en naturlig del av arbeidshverdagen.
For å møte krav om redusert liggetid og press på ressurser, har Haugland Rehabiliteringssenter innført mer samhandling og digital oppfølging med sine pasienter. Dette gjør at de kan forberede pasienten best mulig i forkant av behandling, samt at de kan tilby god støtte når pasienten er ferdig på opphold.
Digital samhandling er interaksjon og informasjonsutveksling mellom helsepersonell, pasienter og pasientens nettverk. Ad Curis har samhandlingsløsning direkte koblet til journalen. For behandler betyr det at du logger på én løsning, du får én sømløs arbeidsflyt, og informasjon fra kommunikasjon med pasient føres direkte inn i journalen - uten manuell bearbeiding.
Digital samhandling er nøkkelen for å løse utfordringene i helsesektoren. Automatisering og effektivisering frigjør tid og ressurser for pasientbehandling, mens enklere deling av pasientinformasjon gir bedre koordinert behandling og oversikt. Dette resulterer i tydelig gevinstrealisering for pasienter, medarbeidere og virksomheten.
Digital kommunikasjon mellom helsepersonell og pasienter med direkte kobling til Ad Curis. Nå kan pasienten ta større ansvar i eget behandlingsforløp - på sine egne premisser.
Godt forberedt før behandling
Bedre oversikt og deltakelse
Økt tilfredshet
Større grad av automatiserte rutineoppgaver, økt samhandling - reduserer stress og frustrasjon blant medarbeidere, som får mer tid til behandling.
Tidsbesparende prosesser
Reduserer usynlig arbeid
Effektiv dialog med pasient gjennom behandlingsforløpet
Virksomheten kan hente ut informasjon til statistikk og forskning – som gir oversikt på driften og bedre utnyttelse av ressurser.
Økt effektivitet og reduserte kostnader
Informasjon til forskning og kvalitetssikring av tjenester
Imøtekomme fremtidens krav
"Vi ønsket et helhetlig pasientforløp der pasienten er «eier» av rehabiliteringsprosessen. For å muliggjøre dette var det tydelig for oss at vi måtte digitalisere og forbedre samhandling mellom pasient og behandler.”
Reidun Meberg
Daglig leder, Sørlandets rehabiliteringssenter
Vi hjelper deg med å finne en løsning som passer for din virksomhet, og svarer på spørsmål som dukker opp underveis.
Vi kan hjelpe med små og store spørsmål
Faglig og teknisk support
Selskap med mer enn 20 års erfaring
Peter
Kundekonsulent