Digital samhandling og oppfølging som en naturlig del av arbeidshverdagen

Optimalisert arbeidsflyt for helsepersonell slik at samhandling med pasient og andre behandlere blir en naturlig del av arbeidshverdagen.

Kvinne i rullestol som sitter ved et bord med en mannlig personlig assistent.

Digitalisering med effekt

For å møte krav om redusert liggetid og press på ressurser, har Haugland Rehabiliteringssenter innført mer samhandling og digital oppfølging med sine pasienter. Dette gjør at de kan forberede pasienten best mulig i forkant av behandling, samt at de kan tilby god støtte når pasienten er ferdig på opphold.

Les mer om digital samhandling hos kunde
Smartphone and screen graphic

Hva er digital samhandling?

Digital samhandling er interaksjon og informasjonsutveksling mellom helsepersonell, pasienter og pasientens nettverk. Ad Curis har samhandlingsløsning direkte koblet til journalen. For behandler betyr det at du logger på én løsning, du får én sømløs arbeidsflyt, og informasjon fra kommunikasjon med pasient føres direkte inn i journalen - uten manuell bearbeiding.

Gevinster ved digital samhandling

Digital samhandling er nøkkelen for å løse utfordringene i helsesektoren. Automatisering og effektivisering frigjør tid og ressurser for pasientbehandling, mens enklere deling av pasientinformasjon gir bedre koordinert behandling og oversikt. Dette resulterer i tydelig gevinstrealisering for pasienter, medarbeidere og virksomheten.

Pasienten

Digital kommunikasjon mellom helsepersonell og pasienter med direkte kobling til Ad Curis. Nå kan pasienten ta større ansvar i eget behandlingsforløp - på sine egne premisser.

Godt forberedt før behandling

Bedre oversikt og deltakelse

Økt tilfredshet

Medarbeidere

Større grad av automatiserte rutineoppgaver, økt samhandling - reduserer stress og frustrasjon blant medarbeidere, som får mer tid til behandling.

Tidsbesparende prosesser

Reduserer usynlig arbeid

Effektiv dialog med pasient gjennom behandlingsforløpet

Virksomheten

Virksomheten kan hente ut informasjon til statistikk og forskning – som gir oversikt på driften og bedre utnyttelse av ressurser.

Økt effektivitet og reduserte kostnader

Informasjon til forskning og kvalitetssikring av tjenester

Imøtekomme fremtidens krav

Rehabilitering

"Vi ønsket et helhetlig pasientforløp der pasienten er «eier» av rehabiliteringsprosessen. For å muliggjøre dette var det tydelig for oss at vi måtte digitalisere og forbedre samhandling mellom pasient og behandler.”

Reidun Meberg

Daglig leder, Sørlandets rehabiliteringssenter

En kvinne sitter på en treningsball ved siden av et stort vindu

Ønsker du å se mer av løsningen?

Ta kontakt for tilpasset demo

Prat med oss

Vi hjelper deg med å finne en løsning som passer for din virksomhet, og svarer på spørsmål som dukker opp underveis.

Vi kan hjelpe med små og store spørsmål

Faglig og teknisk support

Selskap med mer enn 20 års erfaring

Peter

Kundekonsulent